Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama
Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama
Relax forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaRegistracijaLogin

 

 Mane i vrline vaših profesora

Go down 
5 posters
Autor/icaPoruka
Goran
Administrator
Administrator
Goran


Male
Cancer Rooster
Broj postova : 80666
Godine : 42
Lokacija : Bjelovar
Datum registracije : 24.09.2008

Mane i vrline vaših profesora Empty
PostajNaslov: Mane i vrline vaših profesora   Mane i vrline vaših profesora I_icon_minitime04.02.09 14:44

Koje su mane i vrline vaših školskih ili fakultetskih profesora i kako mislite da se
vaša nastava može unaprediti?
U kakvom su sječanju ostali profesori vas koji ste već završili svoje obrazovanje?
Ja sam cijenio profesore koji su gradivo prezentirali na zanimljiv način i one koje
su imali prisan odnos sa nama učenicima. Nisam volio prepotentne profesore koji
su bili na distanci od nas, neki nisu ni znali obavljati svoje dužnosti. Primjerice, imao
sam učiteljicu biologije u osnovnoj koja nam ništa nije prezentirala kako treba, samo
smo morali beskrajno mnogo puta čitati na glas određene lekcije i prepisivati u
bilježnicu - tako bi i moja baba mogla biti učiteljica! big smile

_________________
Na Rubu Znanosti: David Icke - Pozadina ratova, financijske krize i ostalih svjetskih zbivanja
Take a moment every day to appreciate your most precious gift. It did not have to be, but we were given the gift of life. Honor that gift by living beautifully and by giving back a little beauty as we go along the way. Life wants nothing more than to be appreciated and fully enjoyed.
[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/CarpeDiemCitatiMisliPoezija
Lux
Totalno relaxiran
Lux


Female
Aquarius Dragon
Broj postova : 1417
Godine : 59
Lokacija : Zagreb
Datum registracije : 03.02.2009

Mane i vrline vaših profesora Empty