|
| Mane i vrline vaših profesora | |
| | Autor/ica | Poruka |
---|
Goran Administrator
Broj postova : 80666 Godine : 43 Lokacija : Bjelovar Datum registracije : 24.09.2008
| Naslov: Mane i vrline vaših profesora 04.02.09 14:44 | |
| Koje su mane i vrline vaših školskih ili fakultetskih profesora i kako mislite da se vaša nastava može unaprediti? U kakvom su sječanju ostali profesori vas koji ste već završili svoje obrazovanje? Ja sam cijenio profesore koji su gradivo prezentirali na zanimljiv način i one koje su imali prisan odnos sa nama učenicima. Nisam volio prepotentne profesore koji su bili na distanci od nas, neki nisu ni znali obavljati svoje dužnosti. Primjerice, imao sam učiteljicu biologije u osnovnoj koja nam ništa nije prezentirala kako treba, samo smo morali beskrajno mnogo puta čitati na glas određene lekcije i prepisivati u bilježnicu - tako bi i moja baba mogla biti učiteljica! _________________ Na Rubu Znanosti: David Icke - Pozadina ratova, financijske krize i ostalih svjetskih zbivanja Take a moment every day to appreciate your most precious gift. It did not have to be, but we were given the gift of life. Honor that gift by living beautifully and by giving back a little beauty as we go along the way. Life wants nothing more than to be appreciated and fully enjoyed.
| |
| | | Lux Totalno relaxiran
Broj postova : 1417 Godine : 59 Lokacija : Zagreb Datum registracije : 03.02.2009
| Naslov: Re: Mane i vrline vaših profesora 04.02.09 18:33 | |
| Najviše sam voljela one koji su bili susretljivi prema nama, ali s dovoljno autoriteta da održe određenu disciplinu u razredu | |
| | | Alba Zagrijao tipkovnicu
Broj postova : 262 Godine : 32 Lokacija : Kladanj-bih Datum registracije : 06.02.2009
| Naslov: Re: Mane i vrline vaših profesora 06.02.09 18:14 | |
| hm.. slazem se sa tim.. | |
| | | Goran Administrator
Broj postova : 80666 Godine : 43 Lokacija : Bjelovar Datum registracije : 24.09.2008
| Naslov: Re: Mane i vrline vaših profesora 06.02.09 18:19 | |