Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama
Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama
Relax forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaRegistracijaLogin

 

 Masna hrana

Go down 
Autor/icaPoruka
Blizanka
Administratorica
Administratorica
Blizanka


Female
Gemini Broj postova : 74186
Godine : 173
Datum registracije : 21.01.2009

Masna hrana Empty
PostajNaslov: Masna hrana   Masna hrana I_icon_minitime16.06.10 8:29

Masnoća u hrani je neophodna. Ona štiti naše unutrašnje organe, daje nam energiju i snabdjeva nas sa određenim vitaminima. Ali mnogi od nas jedu premasnu hranu.

Ako smanjite masnoću u ishrani, posebno onu lošu zasićenu (životinjsko meso, mliječni proizvodi, itd.) smanjićete rizike od, između ostalog, prekomjerne težine, kancera i bolesti srca i krvnih sudova. Možda će vam ta promijena donijeti novu i isto tako ukusnu hranu.
Nemojte praviti nagle promjene u vašoj ishrani. Lakše je napraviti nekoliko manjih koraka nego jedan veliki.

Rizici od većeg konzumiranja masnije hrane
Prekomjerna težina
Zakrečenje krvnih sudova
Srčani infarkt i druge bolesti srca i krvnih sudova
Povećani rizici od dobijanja izvjesnih vrsta kancera, na primjer kancer debelog i izlaznog crijeva
Nove navike konzumiranja masnoće
Birajte margarin sa manje masnoće (manje od 40%) kao namaz za sendviče.
Mažite tanje masnije namaze ili ih potpuno izbacite kad pravite sendviče.
Najradije koristite margarin ili ulje sa najviše 20% životinjske masnoće kad pripremate hranu.
Pijte mlijeko, kiselo mlijeko i jogurt sa manjim sadržajem masnoće.
Odbacite svu vidljivu masnoću sa mesa kad servirate jelo.
Kuvajte, pecite na roštilju ili u rerni meso i ribu, ili pripremajte u mikrovalnoj pećnici.
Koristite teflonske tave jer u njih možete staviti manje masnoće.
Nemojte prelivati hranu sa uljem ili mastima u kojima se hrana pekla.
Jedite više ribu. Čak i masnije ribe u poređenju sa drugim mesom imaju manje i zdravije masnoće.
Jedite više povrće i voće.
Ne jedite hranu za koju znate da ima dosta masnoće.
Rezultati konzumiranja hrane sa manje masnoće
Jela će vam biti laganija i svježija.
Biće vam lakše da održavate ili smanjujete težinu.
Imaćete zdravije krvne sudove i bolju cirkulaciju.
Osjećat ćete se bolje.
Biće vam zabavnije da kupujete odjeću.
Dobro za znati
Samo 1/3 masnoće koju pojedemo su vidljive, na primjer ono što mazemo na hljeb ili stavljamo u tavu. Ostale 2/3 koje se ne vide se nalaze u mesu, siru, mesnim prerađevinama, kolačima, itd.
Zasićene masnoće, kojih najviše ima u maslacu, mlijeku, siru, mesu i slanini, povećavaju rizik od zakrečenja krvnih sudova kao i bolesti srca i krvnih sudova. Za razliku od zasićenih, nezasićene masnoće, kao i zdrava masnoća u ribi ne povećavaju navedene rizike. Nezasićene masnoće su masnoće biljnog porijekla i nalaze se u margarinu, ulju za pripremanje hrane ili lješnjacima. Zato je važno da smanjite konzumiranje loših zasićenih i zamijenite ih sa zdravijim nezasićenim masnoćama.

Referenca: Zdravstvena ustanova "Apoteksbolaget".

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo



Masna hrana Admin10
[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-po
Gost
Gost




Masna hrana Empty
PostajNaslov: Re: Masna hrana   Masna hrana I_icon_minitime11.06.15 10:36

Masniju  hranu  bi   trebala jesti   svaki  dan  bar mi tako  doktor  reko  zbog  moga niskog  tlaka,
prije  tri  dana  je  bi 80/100   samo  me  k  podu  vuklo   trebala sam nešto masno pojesti ili  slano   da se  dignem  Laughing Laughing Laughing  a  ja  zalegla  pa  mi se sve   vrtilo  Laughing Laughing Laughing
[Vrh] Go down
 
Masna hrana
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Hrana koju ne treba izbegavati
» Egzotična hrana
» Spa hrana za bolju detoksikaciju
» Biljka-hrana-životinja
» Hrana koja liječi

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Gastronomija :: Svaštara-
Forum(o)Bir: