Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama
Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama
Relax forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaRegistracijaLogin

 

 Izostanci iz škole

Go down 
2 posters
Autor/icaPoruka
Blizanka
Administratorica
Administratorica
Blizanka


Female
Gemini Broj postova : 74186
Godine : 174
Datum registracije : 21.01.2009

Izostanci iz škole Empty
PostajNaslov: Izostanci iz škole   Izostanci iz škole I_icon_minitime26.10.13 10:26

Kašnjenje u školu može znatno omesti dijete, učitelja i drugu djecu u razredu

Izostanci iz škole 8852_big
Redovito pohađanje nastave jedan je od najvažnijih preduvjeta za uspjeh djeteta u školi. Ne samo da će imati manje problema s domaćom zadaćom, nego i s učenjem općenito. Ako dijete često izostaje s nastave, teško je naći vrijeme u školi kada je ispunjen svaki školski dan u kojem će nadoknaditi ono što je propustilo. Izostajanje je, između ostalog, najčešće izazvano školskom sredinom, njezinim zahtjevima, sustavom normi i propisa, strahom od negativne ocjene, neizvršenim školskim obvezama, ali i raznim poremećajima u
ponašanju.

Negativne posljedice izostajanja ne odnose se samo na manje kvalitetno praćenje nastavnog programa. Propustiti priliku za druženje u školi, a posebice u osnovnoj školi, može utjecati na djetetovu mogućnost da stvori i zadrži prijateljstva, a to je bitni dio odrastanja. Uspostaviti redovno pohađanje škole već u ranoj dobi, isto će tako pomoći djetetu kasnije u životu. Dolaziti na vrijeme u razred je isto vrlo važno. Kašnjenje u školu može znatno omesti dijete, učitelja i drugu djecu u razredu.

Kako prepoznati je li dijete zaista bolesno ili samo želi izostati s nastave?

Stručnjaci upozoravaju da se dijete, kada je nezadovoljno u školi, može tužiti na razne smetnje poput toga da ga boli glava ili trbuh i slično da bi moglo ostati kod kuće. Potreban je pregled djeteta, razgovor s djetetom i roditeljem kako bi se utvrdilo jeli dijete bolesno ili ne. Posebna pozornost se usmjerava i na san, apetit, igru te obavljanje školskih i ostalih obveza. Važno je da roditelj porazgovara najprije s djetetom o svemu što se događa u školi, zatim s razrednikom o tome je li dijete prihvaćeno od svojih vršnjaka. Posjetit će obiteljskog i školskog liječnika koji će razlučiti radi li se o teškoćama koje proizlaze iz djetetova zdravstvenog stanja i posebnih potreba, specifičnih teškoća učenja (primjerice, disleksija) ili pak odgojnih poteškoća. Školski liječnik će s roditeljem i školom pokušati pomoći u rješavanju poteškoća djeteta. Roditelj često nenamjerno učvršćuje takvo ponašanje djeteta odobravanjem izostanaka, umjesto da odmah traži pomoć stručnjaka i škole.

Što učiniti kad dijete zbog bolesti često izostaje s nastave?

U takvim situacijama učitelj ili razrednik trebaju obavijestiti stručni tim škole kojemu osim učitelja, pedagoga i psihologa pripada nadležni školski liječnik. Tu je neophodan timski pristup i rad. Školski liječnik će, ako je potrebno, obaviti razgovor s roditeljem i djetetom, konzultirati izabranog obiteljskog liječnika i prema potrebi učiniti slijed neophodnih postupaka koji su različiti već prema tome radi li se o akutnim ili kroničnim bolestima ili drugim psihofizičkim problemima djeteta. U Savjetovalištu za školsku djecu i mlade, uz suradnju stručnjaka različitih specijalnosti, djetetu i roditelju pružit će se sva potrebna skrb i pomoć.

Izostanci iz škole Tinejdzer05

Što kad dijete promijeni ponašanje, postane agresivno, konfliktno ili povučeno?

Manji konflikti između roditelja, odgajatelja i djeteta su normalni i zdravi, rasprave i komunikacija vrlo su važni u razvoju osobnosti. Većina sukoba nastaje oko problema slobode, odgovornosti, uzora i ravnopravnosti i uglavnom se odnose na odjeću, izlaske, učenje, čišćenje i slične obveze. U takvim raspravama važno je usredotočiti se na bitne probleme: pušenje, alkohol, eksperimentiranje s drogom, noćne izlaske. U svim postupcima, kako roditelj, tako i društvo, trebaju naći ravnotežu, postaviti jasna pravila, poštivati ih i dosljedno provoditi koliko god to bilo teško. Kako će mlada osoba riješiti problem, povlačenjem u sebe ili skretanjem pozornosti na sebe ponašanjem neprilagođenim situaciji i događaju ovisi o više čimbenika. Pri pojavi agresije prema van ili prema sebi (ovisnosti, samoozljeđivanje), odmah treba potražiti stručnu pomoć.

Što učiniti kod poteškoća u učenju?

Najčešći problemi učenja su neučinkovite tehnike i strategije učenja, nedostatak motivacije, loša organizacija vremena, odgađanje učenja i izlazaka na ispite, nedostatak zadovoljstva u učenju, strah od ispita, nedostatak samopouzdanja i “bježanje misli” tijekom učenja. U adolescentnom razdoblju neuspjeh u školi upozorava roditelja ne samo na moguće pogrešan izbor škole, početne teškoće prilagodbe i nesnalaženja koje krenu s izostajanjem s nastave i negativnom afirmacijom, nego i na velike i burne tjelesne i psihičke promjene kada adolescent usvaja spoznaje drugačijeg pogleda na sebe i okolinu. Važno je isticati pozitivne stavove o učenju, znanju i vještinama, navoditi pozitivne primjere u obitelji, društvu, znanosti i sportu.

Čak 20 posto djece i mladih uključenih u neki oblik obrazovanja ima problema u učenju, što ih svrstava među najčešće poteškoće s kojima se mladi susreću. Problemi u učenju mogu biti rezultat različitih činitelja. Obično se neuspjeh ne može objasniti samo jednim čimbenikom već kombinacijom više njih. Teškoće u učenju nekad su uvjetovane specifičnim kognitivnim deficitima poput disleksije,ili nesposobnosti za akademsko učenje. U podlozi problema u učenju mogu biti i psihičke bolesti poput depresije ili anksioznih poremećaja. Ponekad su problemi učenja rezultat aktualnih zahtjeva okoline koji nadilaze naše sposobnosti suočavanja.

Posebno kritično razdoblje je početak studija zbog velike promjene u okolini: novi grad, život u studentskom domu, traženje novih prijatelja, prilagodba na studij i slično. Dugotrajna izloženost stresu za koji osoba procjenjuje da nadilazi njezine sposobnosti nošenja s problemima može izazvati teškoće u koncentraciji, razdražljivost, promjene raspoloženja, frustraciju, nesanicu, promjene apetita, tjeskobu i depresiju.

(M.G.)
izvor

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo



Izostanci iz škole Admin10
[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-po
Sumrak
VIP član
Sumrak


Male
Aquarius Horse
Broj postova : 34131
Godine : 57
Lokacija : šuma
Datum registracije : 31.03.2011

Izostanci iz škole Empty
PostajNaslov: Re: Izostanci iz škole   Izostanci iz škole I_icon_minitime03.08.15 11:24

dok sam išao u školu nisam nikad izostajao, ono baš nikad...dapače bilo mi je zanimljivo...škola i učenje su mi išli od ruke...sve ondašnje petice...zato je vladanje bilo grob...jednom su me htjeli, u 7-om, izbaciti iz škole...ali kad je diša vidio moje ocijene uhvatio se za glavu...samo je kazao nastavnicima ondašnjim: VRAGA SMIRITE KAKO ZNATE I UMIJETE... Laughing Laughing Laughing ja sam mu imao na svaku reći...nisam mu šutio...ali smirio sam se kad sam završio osnovnu, sad sam ko bubica... Laughing Laughing Laughing ne bi ja... Laughing Laughing Laughing
[Vrh] Go down
 
Izostanci iz škole
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Škole
» Nagrađene eko škole
» Kako da pripremite dete za povratak u školsku klupu
» Trebaju li hrvatske škole čuvati zaštitari
» Aranđelovac, kuća kod škole Svetolik Ranković

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Društvo i zabava :: Obitelj, dom, kultura življenja :: Obitelj i prijatelji :: Roditelji i djeca-
Forum(o)Bir: